30/9/10

Copacabana

Malgrat travessar un frontera i canviar de moneda, segueixo dins d'un mateix territori en el qual comparteixen idiomes com el quechua, l'aimara o el castellà, costums i tradicions, i sobretot un llac. El Titicaca uneix enlloc de separar el Perú i Bolívia.
Copacabana és una ciutat plena de turistes que es dirigexen a la "Isla del Sol". Alguns d'ells es queden a dormir a la mateixa illa peró jo vaig preferir fer una visita d'un sol dia, travessar l'illa a peu de nord a sud i pagar els incomprensibles "peatges" imposats pels habitans de l'illa (de fet només vaig accedir a pagar la meitat... ) La meva visita a l'illa va tenir una despesa de 45 bolivianos, peró la majoria de turistes va pagar uns 65 o 70 bolivianos per fer la mateixa ruta que jo. Sigui com sigui, la "Isla del Sol" és un lloc molt interessant per visitar.

2 comentaris:

  1. Com has aconseguit aquesta rebaixa macu? kin perill que tens...espero intrigada la teva resposta!!!

    ResponElimina